Spojte se s námi
Společně zjistíme, jak vám můžeme být užiteční. Když si sedneme, bude z toho skvělá spolupráce.
Možná jste konferenci Future Summit zaregistrovali nebo jste se jí sami zúčastnili.
Mohli jste na ní vidět spíkry z LinkedInu, Heureky, Salesforce, Merkle a dalších skvělých firem spojených s digitalizací obchodu a marketingu.
Předchozí rok se konal již druhý ročník, a právě při tomto ročníku spojili organizátoři z Merkle síly s naším týmem.
Úkol zněl jasně: získat pomocí reklamy na Facebooku co nejvíce relevantních registrací.
Museli jsme na to jít jednoduše, protože nás tlačil čas. Navnímali jsme cílovou skupinu, vytvořili jsme vizuály, napsali texty a spustili jsme kampaň s optimalizací na konverze. A aby potenciální účastníci neměli problém konferenci dohledat, doplnili jsme reklamu také o mini kampaň ve vyhledávání Google.
Před spuštěním jsme měli obavy, že zájem o online konference po skončení lockdownu a přehlceností online prostoru webináři všeho druhu už nebude tak vysoký. První data z reklamy ale naše obavy rychle rozptýlila.
Při prvním ročníku konference byla cena za jednoho přihlášeného účastníka z reklamy na Facebooku 223 Kč.
Nám se při druhém ročníku podařilo cenu snížit na 175 Kč.
Díky skvělé organizaci celého eventu a bezproblémové komunikaci ze strany Merkle jsme nakonec dosáhli 1000 registrovaných účastníků. A samotná konference dopadla výborně! Od účastníků jsme obdrželi skvělý feedback a už teď se těšíme na další ročník.
Chcete se zúčastnit dalšího ročníku? Sledujte web futuresummit.cz
Společně zjistíme, jak vám můžeme být užiteční. Když si sedneme, bude z toho skvělá spolupráce.