← zpět na projekty

Future Summit: Propagace úspěšné online konference

Možná jste konferenci Future Summit zaregistrovali nebo jste se jí sami zúčastnili.

Mohli jste na ní vidět spíkry z LinkedInu, Heureky, Salesforce, Merkle a dalších skvělých firem spojených s digitalizací obchodu a marketingu.

Předchozí rok se konal již druhý ročník, a právě při tomto ročníku spojili organizátoři z Merkle síly s naším týmem.

Číst případovou studii ↓
Koneference Future Summit
Koneference Future Summit
2021
Online marketing

Úkol zněl jasně: získat pomocí reklamy na Facebooku co nejvíce relevantních registrací.

Museli jsme na to jít jednoduše, protože nás tlačil čas. Navnímali jsme cílovou skupinu, vytvořili jsme vizuály, napsali texty a spustili jsme kampaň s optimalizací na konverze. A aby potenciální účastníci neměli problém konferenci dohledat, doplnili jsme reklamu také o mini kampaň ve vyhledávání Google.

Tip
Zapojte do svého online marketingu reklamu ve vyhledávání. Pokud zákazníka oslovíte například reklamou na Facebooku a on si vás bude následně Googlit, musí vás najít ideálně na prvním místě. Nechcete přece potenciálního zákazníka zbytečně ztratit.

Před spuštěním jsme měli obavy, že zájem o online konference po skončení lockdownu a přehlceností online prostoru webináři všeho druhu už nebude tak vysoký. První data z reklamy ale naše obavy rychle rozptýlila.

Při prvním ročníku konference byla cena za jednoho přihlášeného účastníka z reklamy na Facebooku 223 Kč.

Nám se při druhém ročníku podařilo cenu snížit na 175 Kč.

Po loňské zkušenosti jsme hledali pro propagaci naší výroční konference profesionály, kteří k nám budou přistupovat individuálně. Nechtěli jsme již opakovat přístup neptej se plať. A spolupráce s Dominikem a vlastně celým týmem naprosto předčila naše očekávání.

Po úvodní detailní analýze nám bylo představeno několik variant. Přestože jsme se vydali jednou z cest, po celou dobu kampaně docházelo k optimalizaci a reakci jak na postupné registrace, tak zejména na performance jednotlivých součástí kampaně.

Výsledky kampaně zcela jistě odpovídaly týmové spolupráci a kombinaci kanálů, kdy se nám dostalo neocenitelných rad i v případě médií, které neměl tým Reaktu přímo nastarosti. Profesionální, ale maximálně lidský přístup týmu je už jen třešničkou na dortu. Po první zkušenosti bude naše spolupráce zcela jistě pokračovat.

A moc se na to těšíme.

Díky skvělé organizaci celého eventu a bezproblémové komunikaci ze strany Merkle jsme nakonec dosáhli 1000 registrovaných účastníků. A samotná konference dopadla výborně! Od účastníků jsme obdrželi skvělý feedback a už teď se těšíme na další ročník.

Chcete se zúčastnit dalšího ročníku? Sledujte web futuresummit.cz

Spojte se s námi

Společně zjistíme, jak vám můžeme být užiteční. Když si sedneme, bude z toho skvělá spolupráce.