V agenturách je často více projekťáků, obchoďáků a manažerů než samotných specialistů. Práci pro klienty dělají nezkušení brigádníci. Obchoďáci prodávají co nejvíce hodin práce, aby dostali odměny. Efektivita se vytrácí. Procesy jsou komplikované, komunikace je pomalá, výstupy nekvalitní a výsledky neuspokojivé.
Každý z nás je seniorní specialista s prokazatelnými zkušenostmi. Neschováváme se za projekťáky a manažery. Na kvalitu naší práce jsme vsadili vlastní jména.
Často se k nám dostávají firmy, které mají negativní zkušenosti s nepoctivými agenturami nebo s marketingovými šarlatány. Při auditu reklamních účtů a webů těchto klientů nám bývá upřímně smutno. Už jsme viděli příliš mnoho milionů zbytečně vyhozených do vzduchu za neefektivní, špatně nastavené kampaně a předražené weby k ničemu.
My přitom nemáme žádný zázračný, supertajný recept na úspěch. Ani negarantujeme výsledky. Jen poctivou práci. A ta funguje.
Proto vám můžeme ukázat reálné případové studie. Nejen loga známých firem bez kontextu.
Naše reference najdete i na designrush.com
Když to situace dovolí, ze začátku to otestujeme v malém. Předtím, než začneme stavět obří web nebo spouštět kampaň za milión, vyzkoušíme koncept v menším měřítku. To nám dá prostor vyladit chyby a získat data, od kterých se můžeme odrazit. Když se menší měřítko osvědčí, můžeme jej postupně rozšiřovat.
Tento postup neděláme vždycky, ale obzvlášť u launche nových produktů nebo některých projektů funguje skvěle a dokáže ušetřit spoustu peněz a zabránit bezesným nocím a předčasně šedivým vlasům.
Máme rádi dlouhodobé spolupráce. S klientem si můžeme vybudovat důvěru a vztah, který nám umožňuje dělat skvělé věci. Téměř všichni naši aktuální klienti jsou s námi dlouhodobě.
Spojte se s námi. Společně zjistíme, jak vám můžeme být užiteční. Když si sedneme, bude z toho skvělá spolupráce.