← domovská stránka

Reakt vznikl jako skupina spolupracujících profesionálů

Umíme zastřešit celou online komunikaci firem na internetu. Od vizuální identity, přes moderní web až po reklamu, která prodává.

Nejsme běžná agentura
Jak se od nich lišíme?

V agenturách je často více projekťáků, obchoďáků a manažerů než samotných specialistů. Práci pro klienty dělají nezkušení brigádníci. Obchoďáci prodávají co nejvíce hodin práce, aby dostali odměny. Efektivita se vytrácí. Procesy jsou komplikované, komunikace je pomalá, výstupy nekvalitní a výsledky neuspokojivé.

Kreslené postavy sedící u stolu

My jsme z agenturního světa odešli, abychom to mohli dělat jinak ↓

Každý z nás je seniorní specialista s prokazatelnými zkušenostmi. Neschováváme se za projekťáky a manažery. Na kvalitu naší práce jsme vsadili vlastní jména.

Často se k nám dostávají firmy, které mají negativní zkušenosti s nepoctivými agenturami nebo s marketingovými šarlatány. Při auditu reklamních účtů a webů těchto klientů nám bývá upřímně smutno. Už jsme viděli příliš mnoho milionů zbytečně vyhozených do vzduchu za neefektivní, špatně nastavené kampaně a předražené weby k ničemu.

My přitom nemáme žádný zázračný, supertajný recept na úspěch. Ani negarantujeme výsledky. Jen poctivou práci. A ta funguje.

Proto vám můžeme ukázat reálné případové studie. Nejen loga známých firem bez kontextu.

Jak vypadá začátek spolupráce s námi?

Ozvete se nám
Většinou se nám ozvete na doporučení, nebo jste viděli naši práci a zaujala vás natolik, že se chcete dozvědět více. Náš obchoďák vás určitě nekontaktoval. Žádného nemáme.
Domluvíme schůzku
Budeme se s vámi chtít potkat. Budeme chtít slyšet všechno o vašem podnikání. O vašich cílech a vizích. Potřebujeme se ponořit do vašeho byznysu. Položíme vám spousty divných otázek.
Řekneme vám pravdu
Na úvodním setkání jsme realisti. Radši udržujeme potenciálního klienta střízlivého a brzdíme jeho očekávání. Možná i proto klienti po prvních výsledcích říkají „tak toto jsem opravdu nečekal“.
Kreslená elektronická zařízení před kresleným mužem s brýlemi

Na začátku spolupráce
testujeme hypotézy

Když to situace dovolí, ze začátku to otestujeme v malém. Předtím, než začneme stavět obří web nebo spouštět kampaň za milión, vyzkoušíme koncept v menším měřítku. To nám dá prostor vyladit chyby a získat data, od kterých se můžeme odrazit. Když se menší měřítko osvědčí, můžeme jej postupně rozšiřovat.

Tento postup neděláme vždycky, ale obzvlášť u launche nových produktů nebo některých projektů funguje skvěle a dokáže ušetřit spoustu peněz a zabránit bezesným nocím a předčasně šedivým vlasům.

Máme rádi dlouhodobé spolupráce. S klientem si můžeme vybudovat důvěru a vztah, který nám umožňuje dělat skvělé věci. Téměř všichni naši aktuální klienti jsou s námi dlouhodobě.

Ještě jsme vás neodradili?

Spojte se s námi. Společně zjistíme, jak vám můžeme být užiteční. Když si sedneme, bude z toho skvělá spolupráce.