← domovská stránka

Reakt vznikl jako skupina spolupracujících profesionálů

Nejsme běžná agentura
Jak se od nich lišíme?

V agenturách je často více projekťáků, obchoďáků a manažerů než samotných specialistů. Práci pro klienty dělají nezkušení brigádníci. Obchoďáci prodávají co nejvíce hodin práce, aby dostali odměny. Efektivita se vytrácí. Procesy jsou komplikované, komunikace je pomalá, výstupy nekvalitní a výsledky neuspokojivé.

Kreslené postavy sedící u stolu

My jsme z agenturního světa odešli, abychom to mohli dělat jinak ↓

Každý z nás je seniorní specialista s prokazatelnými zkušenostmi. Neschováváme se za projekťáky a manažery. Na kvalitu naší práce jsme vsadili vlastní jména.

Často se k nám dostávají firmy, které mají negativní zkušenosti s nepoctivými agenturami nebo s marketingovými šarlatány. Při auditu reklamních účtů a webů těchto klientů nám bývá upřímně smutno. Už jsme viděli příliš mnoho milionů zbytečně vyhozených do vzduchu za neefektivní, špatně nastavené kampaně a předražené weby k ničemu.

My přitom nemáme žádný zázračný, supertajný recept na úspěch. Ani negarantujeme výsledky. Jen poctivou práci. A ta funguje.

Proto vám můžeme ukázat reálné případové studie. Nejen loga známých firem bez kontextu.

Naše reference najdete i na designrush.com

Jak vypadá začátek spolupráce s námi?

Ozvete se nám
Většinou se nám ozvete na doporučení, nebo jste viděli naši práci a zaujala vás natolik, že se chcete dozvědět více. Náš obchoďák vás určitě nekontaktoval. Žádného nemáme.
Domluvíme schůzku
Budeme se s vámi chtít potkat. Budeme chtít slyšet všechno o vašem podnikání. O vašich cílech a vizích. Potřebujeme se ponořit do vašeho byznysu. Položíme vám spousty divných otázek.
Řekneme vám pravdu
Na úvodním setkání jsme realisti. Radši udržujeme potenciálního klienta střízlivého a brzdíme jeho očekávání. Možná i proto klienti po prvních výsledcích říkají „tak toto jsem opravdu nečekal“.
Kreslená elektronická zařízení před kresleným mužem s brýlemi

Na začátku spolupráce
testujeme hypotézy

Když to situace dovolí, ze začátku to otestujeme v malém. Předtím, než začneme stavět obří web nebo spouštět kampaň za milión, vyzkoušíme koncept v menším měřítku. To nám dá prostor vyladit chyby a získat data, od kterých se můžeme odrazit. Když se menší měřítko osvědčí, můžeme jej postupně rozšiřovat.

Tento postup neděláme vždycky, ale obzvlášť u launche nových produktů nebo některých projektů funguje skvěle a dokáže ušetřit spoustu peněz a zabránit bezesným nocím a předčasně šedivým vlasům.

Máme rádi dlouhodobé spolupráce. S klientem si můžeme vybudovat důvěru a vztah, který nám umožňuje dělat skvělé věci. Téměř všichni naši aktuální klienti jsou s námi dlouhodobě.

Ještě jsme vás neodradili?

Spojte se s námi. Společně zjistíme, jak vám můžeme být užiteční. Když si sedneme, bude z toho skvělá spolupráce.