← náš přístup

Jak postupujeme
při tvorbě reklamy

Tvoříme efektivní online kampaně založené na datech. Máme obrovské know-how a skvělé výsledky. Zařídíme, aby se vaše reklamy zobrazovaly na správném místě ve správný čas a těm správným lidem.

  1. Úvodní schůzka

    Naším prvním úkolem bude dostat z vás co nejvíce informací. Potřebujeme zjistit, jaké máte s vaším byznysem plány, cíle a jak ho můžeme dále rozvíjet. Na základě získaných informací navrhneme strategii, která bude nejvhodnější právě pro váš projekt.

  2. Analýza a zpracování dat

    Vaše zkušenosti, pocity, plány a cíle už známe. Teď potřebujeme data. K jejich získání využíváme analytické nástroje, průzkumy trhu, data z minulých kampaní, analýzy… Když budeme stavět na reálných datech, podstatně to zvýší šance na úspěch.

  3. Nastavení reklamních účtů a měření

    Základem úspěchu je funkční měření. Nastavíme Tag Manager, Google Analytics, Search Console, Pixel, CAPI, Smartlook… Jednoduše vše, co nám pomůže přesně měřit a vyhodnocovat data z reklam.

    Pak nastavíme reklamní účty, které budeme využívat. Nejčastěji Meta Business Manager a Google Ads. Reklamní účty jsou vždy vaše a máte k nim neomezený přístup.

  4. Návrh struktury

    Na základě získaných informací, dat a stanovených cílů navrhneme strukturu reklamní kampaně. Platformy, které využijeme, formáty reklam, rozpočty i termíny. Tak, aby vše dávalo smysl vzhledem k cílům kampaně.

  5. Tvorba obsahu

    Po schválení struktury přichází na řadu tvorba samotných reklam. Napíšeme texty, připravíme grafiku, když je potřeba, zorganizujeme focení.

  6. Nasazení a spuštění

    Po schválení reklamy ji nasadíme do reklamních systémů a „zmáčkneme červené tlačítko“. V tuto chvíli se začnou reklamy zobrazovat potenciálním zákazníkům. Netrpělivě čekáme na první čísla.

  7. Testování a optimalizace

    Spuštěním reklamy to nekončí. Právě naopak. Nyní přichází ta nejdůležitější část. Podle dat budeme reklamu optimalizovat tak, aby dosáhla co nejlepších výsledků.

  8. Vyhodnocení

    První vyhodnocení vám pošleme již po týdnu.
    Zde mohou nastat 3 scénáře ↓

Vyhodnocení úspěchu kampaně

Okamžitý úspěch 😮

Kampaň má okamžitý úspěch. Návratnost investice je skvělá. Lidé váš produkt milují a nakupují ve velkém. Můžeme začít kampaň škálovat tak, abychom z ní vytěžili co nejvíc. Jediná věc, která nás v tuto chvíli limutuje, jsou kapacity a skladové zásoby vašeho byznysu.

Tento scénář nastane v 15 % případů

Kampaň má potenciál 👍🏻

Přicházejí první nákupy. PNO ze začátku není ideální, ale je tam prostor ke zlepšení, který využijeme. Reklamu budeme podle dat optimalizovat tak, abychom se co nejrychleji dostali do zisku.

Tento scénář nastane v 75 % případů

Kampaň je propadák 😓

O produkt není zájem. Nákupů je minimum. Nemá smysl utrácet za reklamu další peníze. Když vidíme, že tudy cesta nevede, řekneme vám to a doporučíme zastavení kampaně. Musíme hledat jiné řešení.

Tento scénář nastane v 10 % případů

Vyhodnocování dále probíhá průběžně podle potřeby. Frekvenci zasílání reportů si nastavíme tak, aby vám vyhovovala. Stejně tak jejich obsah. Nebudeme vám zasílat tabulky plné čísel, ve kterých se nedá zorientovat. V případě potřeby si nad výsledky zavoláme a společně se domluvíme na dalším postupu.

Spojte se s námi

Společně zjistíme, jak vám můžeme být užiteční. Když si sedneme, bude z toho skvělá spolupráce.