Při auditu jsme zjistili vážné nedostatky
Firma dlouhou dobu fungovala s nedokončeným webem na WordPressu, který zákazníky spíše odrazoval.
K nám se dostali na doporučení a domluvili jsme se, že s tím webem musíme něco udělat.
Firma dlouhou dobu fungovala s nedokončeným webem na WordPressu, který zákazníky spíše odrazoval.
K nám se dostali na doporučení a domluvili jsme se, že s tím webem musíme něco udělat.
Nosným pilířem nového webu se stala kalkulačka ceny tepelného čerpadla. Po vyplnění krátkého formuláře si potenciální zákazník může stáhnout cenovou nabídku na míru.
Důležité je, že vyplnění formuláře trvá pouze jednu minutu a v cenové nabídce je kromě čerpadla podrobně rozepsaný veškerý materiál potřebný k instalaci. Zákazník tak získá skutečnou představu o tom, kolik ho instalace tepelného čerpadla bude stát.
Po dokončení webu jsme chtěli spustit komplexní online kampaň. K tomu ale nakonec nedošlo. Už po spuštění jednoduché reklamy ve vyhledávací síti Google, začali přicházet potenciální zákazníci. Dokonce přicházeli i z organického vyhledávání, což je u nového webu nezvyklé. A to v takovém množství, že další reklamní aktivity již nebyly nutné. Klient má plné ruce práce.
Řemeslníci často nemají čas věnovat se rozvoji svého webu. Proto někdy nemají webové stránky vůbec, nebo je mají velmi zastaralé. To ale na trhu vytváří příležitost pro ty firmy, které si na webu dají záležet. A být před konkurencí o krok napřed se hodí i v situacích, kdy zrovna máte zákazníků dostatek.
Společně zjistíme, jak vám můžeme být užiteční. Když si sedneme, bude z toho skvělá spolupráce.