Mýtus jménem homepage
Pokud jste někdy pro klienta vytvářeli webové stránky, možná jste se s tím setkali. Vytvořili jste návrh homepage, ale klientovi se na ní něco nezdálo. Tam chce pozměnit text, tam by se mu líbilo tlačítko v jiném odstínu zel…
Pokud jste někdy pro klienta vytvářeli webové stránky, možná jste se s tím setkali. Vytvořili jste návrh homepage, ale klientovi se na ní něco nezdálo. Tam chce pozměnit text, tam by se mu líbilo tlačítko v jiném odstínu zel…
Třetí díl e-commerce série se zaměřuje na to, jak by měly vypadat domovské stránky, aby byly co nejpřívětivější a směřovaly uživatele ke konverzi. Některé z praktik jsou široce rozšířené a třeba je už dávno na svém webu použ…
V minulém díle jsme se ponořili do problematiky konverzního poměru (CRO). Dnes si řekneme, jak na CRO vyzrát. Když se vám povede tipy implementovat, zvýšíte procento lidí, kteří na e-shopu nakoupí nebo se třeba zaregistrují …
Máte e-shop, kterému se nedaří tak, jak byste si představovali? Existuje spousta možných příčin. Podíváme se na to, jak zvýšit obrat e-shopu přes optimalizaci konverzního poměru (CRO). Stačí pár změn a vašemu online obchodu …
Pokud provozujete reklamu na Facebooku, určitě jste si všimli, že její výkonnost je poslední dobou horší. Toto pozorování bude pravděpodobně platit bez ohledu na to, jestli článek čtete v roce 2022 (kdy jsem ho napsal), nebo…
Pravidelně se věnujete firemnímu blogu, ale všechny vaše články se ztratily někde v hlubinách internetu? Tak to se vaše posty asi úplně nekamarádí s vyhledáváním na Googlu. Ale nezoufejte, dá se s tím něco dělat. A hlavně se…